Gavekort

Julegaven til dine ansatte

Vi nærmer oss juletiden og vi i Handels- og serviceforeningen i Sør-Varanger har den perfekte julegaveideen til dine ansatte!post@hssv.no
Hvert år oppstår spørsmålet om hva bedriften skal gi til sine ansatte. Kirkeneskortet i julegave er en perfekt gaveide som gir dine ansatte frihet til å velge noe de ønsker, enten det er en middag på byens restauranter eller kjøp i lokale butikker i Sør-Varanger. Vi tror at det å gi en gave som lar mottakerne velge selv, er en flott måte å takke sine ansatte på. Det er også raskt og enkelt for deg som arbeidsgiver å håndtere, samtidig som dere støtter det lokale næringslivet.

Dersom dette er aktuelt for din bedrift ser vi frem til å høre i fra deg, og vi håper at vi kan være med på å gjøre julehøytiden ekstra spesiell for dine ansatte.

Kjøp/bestilling:

1) Send din bestilling til post@hssv.no og oppgi antall gavekort og verdi

2) Legg ved fakturaadresse

3) Du får en bekreftelse fra oss når gavekortene kan hentes

Bestilingsfrist ved faktura: 17.desember 2023

Dersom du ønsker å betale med kredittkort kan du selv hente Kirkeneskortet hos Kirkenes Husflid.

På forhånd tusen takk for at du handler firmajulegaven lokalt!

Med vennlig hilsen Handels- og serviceforeningen i Sør-Varanger