HSSV

JULEGAVEN TIL DINE ANSATTE

29. november 2023

Kirkeneskortet - den perfekte gaven å gi og få ❤

Vi nærmer oss juletiden og vi i Handels- og serviceforeningen i Sør-Varanger har den perfekte julegaveideen til dine ansatte!

Hvert år oppstår spørsmålet om hva bedriften skal gi til sine ansatte. Kirkeneskortet i julegave er en perfekt gaveide som gir dine ansatte frihet til å velge noe de ønsker, enten det er en middag på byens restauranter eller kjøp i lokale butikker i Sør-Varanger. Vi tror at det å gi en gave som lar mottakerne velge selv, er en flott måte å takke sine ansatte på. Det er også raskt og enkelt for deg som arbeidsgiver å håndtere, samtidig som dere støtter det lokale næringslivet. Dersom dette er aktuelt for din bedrift ser vi frem til å høre i fra deg, og vi håper at vi kan være med på å gjøre julehøytiden ekstra spesiell for dine ansatte.

Kjøp/bestilling:
1) Send din bestilling til post@hssv.no og oppgi antall gavekort og verdi

2) Legg ved fakturaadresse

3) Du får en bekreftelse fra oss når gavekortene kan hentes

På forhånd tusen takk for at du handler firmajulegaven lokalt!

Handels- og serviceforeningen i Sør-Varanger

For mer info trykk her